Vrácení zboží a reklamace
Potřebujete vrátit, vyměnit či reklamovat zboží z Vaší objednávky? Vyplňte prosím jeden z online formulářů níže.
Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku až do konce. Jistě Vás mile překvapí, jak snadno a rychle u nás zboží vyměníte či vrátíte.
Při výměně nebo vrácení zboží je nutné vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání, v původním nepoškozeném obalu.
Vracené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa. Pokud zboží nebude řádně zabaleno, bude Vám reklamace, nebo vrácení peněz zamítnuto.
Zboží v ceně nad 1 000 Kč a výše snadno ZDARMA vyměníte přes Zásilkovnu (nevztahuje se na krmiva, doplňky výživy, kosmetiku, nebo zboží s délkou jedné strany přes 70 cm). Na výměnu zboží ZDARMA u nás máte 14 dnů od převzetí objednávky.
▶︎ Při vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů vám vrátíme peníze na váš účet nebo kartu. Při vrácení po této lhůtě vám poskytneme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který můžete využít na další nákup u nás, platnost slevového kódu je 12 měsíců.
Více informací o vrácení, výměně či reklamaci zboží naleznete ZDE.
Rychlý návod, co dělat v případě:
Přejete si vrátit zboží?
- Pro tuto službu prosím vyplňte formulář VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 30 DNŮ OD PŘEVZETÍ OBJEDNÁVKY pro vrácení zboží níže. Náklady na zpětnou dopravu je třeba uhradit. Nabízíme snadnou možnost vrácení přes Zásilkovnu, za kterou je účtováno dopravné ve výši 89 Kč.
Přejete si vyměnit zboží v ceně nad 1000 Kč?
- Tato služba je poskytována ZDARMA prostřednictvím Zásilkovny. Stačí vyplnit formulář pro výměnu zboží níže. Uveďte, za jaké zboží chcete výměnu provést, a vyberte pobočku Zásilkovny. Formulář vám poskytne všechny potřebné informace k zaslání zboží zpět k nám. Objednávku na nové zboží vytvoříme za vás.
Chcete reklamovat vadné zboží?
- Stačí vyplnit reklamační formulář níže. Na reklamace reagujeme nejpozději do druhého dne a vždy se snažíme problém vyřešit co nejrychleji, obvykle mnohem dříve než ve lhůtě 30 dnů.
Obdrželi jste nekompletní objednávku nebo poškozené zboží?
- Omlouváme se za vzniklé potíže. Vyplňte prosím reklamační formulář pro dodání a my co nejdříve zareagujeme, abychom situaci co nejrychleji napravili.