Jak na... vrácení, výměnu či reklamaci?

PRO VÝMĚNU, VRÁCENÍ I REKLAMACI PROSÍM VŽDY NEJPRVE VYPLŇTE TENTO FORMULÁŘ.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Nesedí vám velikost nebo se vám nelíbí barva? U nás můžete zboží vyměnit ZDARMA přes Zásilkovnu*.

▶︎*Výměna ZDARMA přes Zásilkovnu je možná do 14 dnů od převzetí objednávky u produktů v ceně nad 1000 Kč a výše.

▶︎Výměna ZDARMA přes Zásilkovnu se vztahuje pouze na první výměnu zboží v rámci jedné objednávky.

▶︎Výměna ZDARMA přes Zásilkovnu se nevztahuje na objednávky, u kterých uplynulo více než 14 dnů od převzetí zásilky, na produkty s cenou pod 1000 Kč (50 €), ani na spodní prádlo, krmiva, doplňky výživy, kosmetiku, knihy, potraviny a produkty, které váží více než 5 kg nebo mají délku jedné strany přes 70 cm.

Postup výměny zboží:

Je nutné vyplnit formulář, který najdete ZDE, dále postupujte dle jeho pokynů. Ve formuláři uvedete produkt, za který chcete původní vyměnit a vyberete pobočku Zásilkovny. Objednávku na nové zboží vytvoříme za vás.

Pokyny k zaslání zboží zpět k nám skrze Zásilkovnu:

Zboží zašlete přes Zásilkovnu (Packeta)

  • V Zásilkovně nahlaste kód (ID) zpětné zásilky 93646024 (můžete zadat i v aplikaci Zásilkovny) a obsluha vytiskne a nalepí přepravní štítek na balík a vydá vám potvrzení o převzetí. V Zásilkovně nic neplatíte.
  • Potvrzení o převzetí pečlivě uschovejte! Bez něj nelze reklamovat ztracený balík!
  • Maximální hmotnost balíku do Zásilkovny je 15 kg, maximální délka jedné strany je 70 cm a max. součet délek stran balíku je 150 cm.
  • Vrácení přes Zásilkovnu obvykle trvá několik dní, někdy i týden, rychlost doručování zpětných zásilek nedokážeme ovlivnit.  

VRÁCENÍ ZBOŽÍ (odstoupení od kupní smlouvy)
Nevyhovuje velikost, barva, střih …? Na vrácení zboží u nás máte 30 dnů*. 

▶︎ *Při vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů vám vrátíme peníze na váš účet nebo kartu, při vrácení po této lhůtě vám poskytneme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který můžete využít na další nákup u nás, platnost slevového kódu je omezená na 12 měsíců.

▶︎ Pokud při vrácení části objednávky klesne cena objednávky pod hodnotu dopravy zdarma, odečteme od vrácené částky cenu dopravy. 

Postup vrácení zboží:

  1. Vyplňte formulář, který najdete ZDE, a postupujte dle jeho pokynů.
  2. Důkladně zboží zabalte, nezapomeňte na původní obaly a visačky.
    Zboží nesmí jevit známky používání, musí být čisté, neprané, kompletní. V opačném případě bude vrácená částka přiměřeně ponížena o náklady na vrácení zboží do stavu nového a dalšího prodeje schopného zboží.
  3. Do balíku dejte lístek s vaším jménem, e-mailem, číslem objednávky.
  4. Balík odešlete na naše výdejní místo pro ukládání vratek = Milovice, Višňová 577 (MomKids) 10695
    Tel. pro dopravce je +420 733 649 518, e-mail info@pawfecthaven.cz, neposílejte na dobírku v takovém případě vratku nepřevezmeme!

▶︎ Cena za dopravu zpět přes Zásilkovnu je 89 kč.

Až vrácené zboží zpracujeme, budeme vás informovat.
*Při vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů vám vrátíme peníze na váš účet nebo kartu, při vrácení po této lhůtě vám poskytneme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který můžete využít na další nákup u nás, platnost slevového kódu je 12 měsíců.
Zpracování vráceného zboží nám někdy zabere i několik dní. Obvykle nejsme schopni zpracovat všechno vrácené zboží v den kdy nám ho dopravce doručí.

Peníze vrátíme nejpozději do 10 pracovních dnů od zpracování vráceného zboží, obvykle to stihneme dříve.

REKLAMACE
Vyplňte prosím reklamační formulář ZDE. Budeme vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den. 

Většinu reklamací vyřešíme obratem výměnou za nové zboží.

Adresa pro zaslání REKLAMACÍ (na tuto adresu prosím nezasílejte vratky ani výměny)
Sandra Chytilová
Tel. pro dopravce: +420 733 649 518
E-mail pro dopravce: info@pawfecthaven.cz
Spojovací 563/D
289 24 MILOVICE